سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

بازی کم حجم و زیبای Pet Rush: Arround the World Final

بازی های کم حجم و در اصلاح فانتزی با داشتن یک سبک متفاوت و ساده ، برای همه سنین مناسب و سرگرم کننده هستند که معمولا برای اجرای آن ها به سخت افزاری نه چندان قدرتمند نیاز دارید . برای شما عزیزان بازی کم حجم و کارتونی Pet Rush: Arround the World را آماده‌ی دریافت کرده ایم که در این بازی شما می بایست فروشگاه محصولات حیوانات خانگی خود را ادره و گسترش دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . این بازی با داشتن سبکی متفاوت و هچنین گرافیک فانتزی ، برروی همه رایانه‌ها قابل اجرا می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

شبیه ساز کنسول خاطره انگیز Nintendo NES برای PC همراه با ۶۰۰ بازی

خیلی از شماها که سن و سال بیشتری دارید حتما کنسول خاطره انگیز و محبوب Nintendo را به خاطر دارید. کنسولی که بسیاری از ما در دوران کودکی آن را تجربه کرده و خاطرات بسیاری از آن داریم. وب سایت دانلودها مفتخر است شبیه ساز این کنسول محبوب را بر روی ویندوز معرفی نماید. توسط این شبیه ساز می توانید به سادگی بازی های خاطره انگیز و محبوب تان را این بار روی کامپیوترتان اجرا نمایید. همراه این مجموعه، بیش از ۶۰۰ بازی دیدنی که بسیاری از آن ها نیازی به معرفی ندارند را نیز قرار داده ایم تا بیش از پیش لذت ببرید. امیدواریم این مجموعه بی نظیر مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی بسیار زیبای SuperTux 0.1.3 – ویندوز

http://supertux.org/images/supertux.png

بازی دوبعدی رایگان و متن بازی است که سبک و سیاق آن از بازی معروف Super Mario الهام گرفته شده است. قهرمان این بازی تاکس نام دارد که سمبل خوش یمنی لینوکس است. این بازی بسیار کم حجم شامل ۲۶ مرحله مختلف است که در طول بازی عملکرد شما به طور خودکار ذخیره می شود. این بازی را می توان با صفحه کلید و یا دسته بازی، بازی کرد. سوپرتاکس با داستان کوتاه و مهیج خود تجربه سرگرمی جالبی را برای شما فراهم می آورد. این بازی برای سیستم عامل ویندوز می باشد.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی زیبا و ترسناک حمله در هالووین Halloween Trick or Treat 2011

بازی زیبا Halloween: Trick or Treat که یک Hidden Object رمز آلود می باشد به سراغ گشایش رمزی نهفته در جشن هالووین می رود. بازی پازل گونه و فکری، که آمیخته با محیطی پنهانی و رمزآلود که گیمر را به چالش برمی انگیزد. محوریت بازی بر یافتن سرنخ و اشیای گمشده و در نهایت رمز اصلی داستان است. بازی با اینکه در دسته فکری می باشد ولی برای کسب پیروزی در مراحل باید سرعت العمل را به گیم پلی اضافه کنید تا از باخت سنگین بگریزید. حجم کم، صحنه های زیبا، لباس های مبدل، گرافیک بالا، موزیک زیبا درحین بازی، مراحل مختلف زیبا و جذب ، وجود اشیای مختلف، گیم پلی عالی، استفاده از ترفندها و حیله ها و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی زیبا محسوب می شود.امید است با دریافت این بازی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی کم حجم و فکری Family Vacation: California Final

Family Vacation بازي كم حجم و فكري Family Vacation: California Final

یک بازی فکری و در اصلاح Hidden Object است که در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط شرکت Meridian4 عرضه شده است . داستان بازی در مورد نوجوانی به نام Barb و خانواده اش می باشد که در سفر به کالیفرنیا با مشکل مواجه شده اند و حال شما می بایست با پیدا کردن اشیای مخفی و بازکردن معماهای بازی به آن ها کمک کنید تا سالم به خانه برسند . امیدواریم از این بازی کم حجم و فکری نهایت لذت با ببرید .

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی Disney Universe برای PC

در بازی جذاب و ماجراجویانه دنیای دیزنی (Disney Universe) بازیکنان می توانند بیش از ۴۰ شخصیت  کلاسیک ساخته شده توسط کمپانی دیزنی را انتخاب کنند که از معروفترین آن ها می توان به آلیس (شخصیت کارتونی انیمیشن آلیس در سرزمین عجایب) ، مایک ( در کارتون کمپانی هیولاها) ، ترون ( در انیمیشن ترون) و استیچ ( در کارتون لیلو و استیچ) اشاره کرد. شما با این شخصیت های کارتونی پا به ۶ دنیای مختلفی که توسط کمپانی های دیزنی و دیزنی-پیکسار طراحی شده است خواهید گذاشت. شما همچنین می توانید یک شخصیت ساختگی برای خود ایجاد کنید و یک ابزار منحصر به فرد به آن اختصاص دهید که به قدرت و رشد بازیکن شما بسیار کمک می کند. شما هرچه بیشتر در محیط بازی تلاش کنید ، هوشمندی و قدرت شخصیت شما رشد یافته و از دیگران متمایزتر و کامل تر می شود. این بازی جذاب و دوست داشتنی برای تمامی سنین می باشد و همه می توانند از آن استفاده کنند. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

ساماندهی و مدیریت حرفه ای شهربازی با RollerCoaster Tycoon 3

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری به نام RollerCoaster Tycoon 3 که با تغیرات زیادی نسبت به نسخه قبلی منتشر شده است.این بازی توسط شرکت Tycoon طراحی شده است.این بازی فوق العاده سرگرم کننده که با اعمال های خود به شهربازی سامان می دهید به طوری که مشکلات زیاد و حوادث بیشتری شما را دنبال می کند این مشکلات و حوادثات شامل میزن دارایی برای احداث جدید دستگاه ها و اتفاقات صدمه دیدن بازدیدکنندگان شهربازی درحین تفریح با دستگاه ها و سایر مسائل ها می باشد.این بازی نسبت به نسخه قبلی تغییرات بیشماری انجام شده است که یکی از آنها حضور پدر و مادران در کنار فرزندان و افزایش دستگاه های شهربازی و گروهی از نوجوانان که به طور دسته جمعی به گردش پرداخته اند.در این نسخه قادر به تغییر زاویه دوربین و زوم کردن با بیشترین جزییات می باشید.امیدواریم کاربران عزیز سایت بزرگ دانلودها با دریافت این بازی بسیار سرگرم کننده لذت کافی را برده باشند.

 

.: ادامه مطلب :.

بازی بسیار زیبا و جذاب کارتونی جشن هالووین Costume Quest 2011

عنوان جدیدترین بازی از Double Fine Productions می باشد که جشن هالووین است و این بار باید در نقش یک قهرمان و در لباسی مبدل به سراغ ماجراجویی و درگیری با غول هایی که قصد تخریب محل های برگزاری جشن را دارند بروید و قدرت خود را به نمایش بگذارید. تمامی فوت و فن هایی که برای درگیری با دشمن در این بازی دیده می شوند هریک در نوع خود یک نوآوری محسوب می شود که نمونه آن را در بازی ندیده اید. داستان و محوریت بازی برروی خواهر و برادری است که که قهرمان بازی نیز می باشند، داستان بازی در مراسم هالویین شروع می شود که یک خواهر و برادر هستند که به جنگ و کشتن غول ها می روند که در میان راه یکی از آنها ربوده می شود و داستان بازی ادامه می یابد ، این خواهر و برادر هرکدام توانایی خاص و منحصر به فردی دارند که در حین بازی متوجه آنها خواهید شد در پی این ماجراجویی یکی از این دو کشته می شود ولی دیگری به قصد انتقام باز به راه و ماجرای خود ادامه می دهد. هالووین یکی از جشنهای سنتی مغرب‌ زمین است که مراسم آن در شب ۳۱ اکتبر برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب لباس‌های عجیب و غیرمرسوم میپوشند و کودکان برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. جشن هالووین بیشتر در کشورهای آمریکا، ایرلند، اسکاتلند و کانادا مرسوم است. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.یکی از نمادهای هالووین یک کدوتنبل توخالی است که برای آن دهان و چشم به صورتی ترسناک درآورده شده و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک داده می‌شود. بازی مهیج که موجوداتی مانند اژدها و لباس های مبدل عجیبی شما را به دنیای جدیدی از بازی هدایت می کند. حجم مناسب، گیم پلی عالی، موتور گرافیکی قدرتمند، صحنه هایی تماشایی از ماجراجویی و محیطی کاربرپسند از ویژگی های منحصر بفرد این بازی محسوب می شود.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب کارتونی از سایت بزرگ دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

بازی کم حجم و زیبای Pet Rush: Arround the World Final

سافت دانلود

سافت دانلود